مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

شرایط استفاده بانوان از دوچرخه در سطح شهر مشهد هنوز فراهم نیست| مشهد میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ

  • کد خبر: ۱۲۴۴۹۴
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
شرایط استفاده بانوان از دوچرخه در سطح شهر مشهد هنوز فراهم نیست| مشهد میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان روز پنجشنبه ۱۷ شهریور و به مناسبت هفته دولت برگزار خواهد شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز، سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در نشست خبری مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری مشهد اظهار داشت: این مسابقات ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه، از خیابان ۱۷ شهریور مشهد آغاز و در خیابان امام رضا (ع) واقع در جاده شاندیز به پایان خواهد رسید.

مجید طهوریان عسکری در ادامه افزود: بالغ بر ۱۰۰ ورزشکار و ملی پوشان کشوری در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود و در یک مسیر ۳۵ کیلومتری رکاب خواهند زد. براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، قهرمانان هر رشته مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بعنوان جایزه دریافت خواهند کرد و نفرات دوم و سوم به ترتیب، یک میلیون تومان و هشتصد هزار تومان بعنوان جایزه دریافت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بعد از چند دوره وقفه یک بار دیگر این جام را برگزار خواهیم کرد و ان‌شالله با هماهنگی‌های صورت گرفته به دنبال این هستیم که این مسابقات را در تقویم فدراسیون ثبت کنیم. امیدوارم با تلاش بیشتر یک بار دیگر جایگاه اصلی دوچرخه سواری خراسان بزرگ را پس بگیریم.

عسکری همچنین به بحث برگزاری مجمع انتخابات این هیئت اشاره کرد و گفت: بعد از پایان ماه صفر، مجمع هیئت را برگزار خواهیم کرد. در مجموع از عملکرد و اتفاقات پیش آمده رضایت نسبی داریم و در این راه باید از تلاش‌های همکارانم تشکر ویژه داشته باشم.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از اعضای مجمع برای ایام آخر صفر درگیر بحث پیاده روی و ... هستند که البته تصمیم شخصی خودشان بوده و بعد از ایام صفر قطعا مجمع برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش بعنوان یک عضو شورای شهر در هیئت دوچرخه سواری گفت: تنها نکته‌ای که من را راضی کرد که در ورزش ورود کنم، بحث توسعه ورزش‌های همگانی بود و به این جمع بندی رسیدیم که با پشتوانه سازی در ورزش همگانی می‌توانیم در عرصه قهرمانی هم فعال باشیم.

وی در خصوص استفاده از دوچرخه‌های بایدو برای بانوان هم گفت: استفاده از این دوچرخه‌ها در بوستان‌های بانوان سطح شهربلامانع است، اما در سطح شهر متاسفانه هنوز شرایط لازم را برای این مورد نداریم، اما تلاش هایمان را می‌کنیم تا این مشکل را هم رفع کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->